Известие

Collapse
No announcement yet.

Алуминиев към пластмасов колектор.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алуминиев към пластмасов колектор.

    Колко преправяне е нужно за преминаване от към смукателен колектор с променлива дължина, целта на галимацията е подобряване въртящия момент в ниските обороти на цф1 2.0 16v.

    Весели празници!

  • #2
    Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
    Колко преправяне е нужно за преминаване от към смукателен колектор с променлива дължина, целта на галимацията е подобряване въртящия момент в ниските обороти на цф1 2.0 16v.

    Весели празници!
    Много странно, аз нямам оплаквания от ниските оборти.
    Сигурен ли си че всичко ти е наред технически ?

    Comment


    • #3
      Как ще го управляваш ВИС-а?
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
        Много странно, аз нямам оплаквания от ниските оборти.
        Сигурен ли си че всичко ти е наред технически ?
        Вариатора ми не е в перфектно здраве, ще прегледам за пукнатини, свещите са ми за смяна, дебитомера би трябвало да е окей, колата във високите върви добре до прекъсвач, освен вариатора и свещите другото не вярвам да окаже кой знае какво влияние, предполагам, че заради свещите променя ъгъла на запалваме ама надали с много.

        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        Как ще го управляваш ВИС-а?
        Не знам, за това пуснах тема..

        Comment


        • #5
          Няма как да стане с този компютър. Не се занимавай. Помисли за един хубав ремап. При мен имаше доста прилична разлика в ниските.
          Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

          Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
          Fiat Brava JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Mony Покажи съобщение
            Няма как да стане с този компютър. Не се занимавай. Помисли за един хубав ремап. При мен имаше доста прилична разлика в ниските.
            Така си мислех и аз, а колко е трудно да мина на следващия комп, освен смяна на датчици?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
              Така си мислех и аз, а колко е трудно да мина на следващия комп, освен смяна на датчици?
              Ами единия ти е в краката на пасажера другия на дросела, заслужава ли си целата галимация. За смяна на "датчици" разбирам аз ДКВ, ДРВ, колело РВ, дросел + ТПС, температурен датчик, бобини, колектор, дебитомер, ламбда сонда, бензинови дюзи, горивна рейка, бензинова помпа и още нещо със сигурност...
              Last edited by thecleaner; d.m.y г., 10:59.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                Ами единия ти е в краката на пасажера другия на дросела, заслужава ли си целата галимация.
                Ако не е сложно, защо не, доколкото съм чувал пластмасови е изцяло по-добър от моя.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                  Ако не е сложно, защо не, доколкото съм чувал пластмасови е изцяло по-добър от моя.
                  Едитнах си горния пост, виж го.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                    Едитнах си горния пост, виж го.
                    Нее съм очаквал, че всичко се сменя... явно ще търся друго решение, мерси за инфоррмацията.

                    Comment


                    • #11
                      Съжалявам, че съживявам стара тема, но скоро мисля да мина на външно ЕКУ тип Мегаскуърт, с него може ли да се управлява пластмасов колектор?

                      Comment


                      • #12
                        Какво има да ми управляваме на колектора Роска?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Turbo_A3 Покажи съобщение
                          Какво има да ми управляваме на колектора Роска?
                          Вис а.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            Вис а.
                            И може ли?

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                              И може ли?
                              Мини си на мега, и си карай с металния колектор и си свиркай.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment

                              Working...
                              X